Oldalképek
PDF

5137.

Ibidem; ex schedis proxeni Sardiniae a. 1827. Tripoli residentis misit Kellermannus, qui accepit a Gazzera professore Taurinensi (n. 28.). Titulus dicitur ex eodem lapide esse, ex quo n. 513a.

[ocr errors][ocr errors][merged small]

Ibidem ; ex schedis proxeni Sardiniae a. 1827. Tripoli residentis misit Kellermannus, qui accepit a Gazzera professore Taurinensi

[ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][merged small][ocr errors]

Ibidem, ad fontes duos, quorum alter in aquaeductum collectus erat; ediderunt Della Cella Itin. Cyren. p. 145. (conf. Annales des Voyages par Euriès et Malte-Brun T. XVII. p. 54o.) et Pacho Itin. Marmar. Cyren. cet. tab. IxIII. 4. Interpretatus est Le

[merged small][ocr errors][ocr errors][merged small][merged small][ocr errors][ocr errors][merged small][merged small]

Ibidem; ex schedis proxeni Sardiniae a. 1827. Tripoli residentis misit Kellermannus, qui accepit a Gazzera professore Taurinensi 5442.

[ocr errors]
[ocr errors]
[ocr errors]

Cyrenis; ex schedis proxeni Sardiniae a. 1827. Tripoli residentis misit Kellermannus, qui accepit a Gazzera professore Taurinensi

[ocr errors][ocr errors][merged small]

Ibidem, in tabulis marmoris candidi prope castellum in via ad magnum fontem ducente; ex schedis proxeni Sardiniae a. 1827. Tripoli residentis misit Kellermannns, qui accepit a Gazzera professore Taurinensi (m. 2.). Habeo etiam ex schedis Grábergi da Hemsö, per eundem Kellermannum nobiscum communicatis.

[ocr errors][merged small][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][merged small]

Ibidem, in alia tabula marmoris candidi, prope eam, quae continet n. 5143.; ex schedis iisdem. Partem vidit Della Cella.

[merged small][ocr errors][ocr errors][ocr errors]
[ocr errors][ocr errors][merged small][ocr errors][merged small][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors]
[ocr errors][ocr errors][ocr errors]
[ocr errors]

Catalogum hunc sacerdotum Tiberio Imperatore non antiquiorem esse sponte patet. Et vss. 14. 17. quidem anni designati sunt 99 et 1 o4, qui anni a qua epocha deducendi sint, prodere videtur titulus n. 5145. b. ubi annus simul ex imperio Antonini Pii designatur. Nempe epocha est Actiaca a. u. c. 723-724. ex qua computatus annus 99 respondet a. u. c. 82 1. a. p. Chr. 68, et annus 1 o4 anno u. c. 826. p. Chr. 73. Conf. ad n. 5 145. Ti. Claudius Ister alius habetur n. 5145. Vs. 1 3. de nomine Kagv{δας conf. ad n. 51 43. Vs. 16. Sotas Dionysii filius videtur esse ex familia Dionysii, cuius titulus est n. 5134. Ceterum dialectus Dorica non ubique servata est. Nam vs. 4. exspectatur φιλίσκω, vss. 6. 7. *Iarongárevs τά 'Agxsvrgárw, vss. 14. 17. *Avrwviw cet.

5145.

Ibidem, in uno lapide fragmenta tria; ex schedis proxeni Sardiniae a. 1827. Tripoli residentis misit Kellermannus, qui accepit a

[merged small][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors]
[ocr errors][ocr errors][ocr errors][merged small]

s. a. xi. Antonini. Vetustior est tit. a. cuius annus 131 respondet a. u. c. 855. a. p. Chr. 1 oo. Atque etiam vetustior titulus n. 5144. est, in quo designantur anni 99 et 104. Alius Ti. Claudius Ister in catalogo habetur n. 5144. De fragmento c lubet coniecturam addere. Ibi quum annus manifesto ex Vespasiani imperio designatus sit, praemisso ut videtur sacerdote, videndum ne hic tenor tituli fuerit: 'Eri isgíos > &ra τοῦ AJovvaiov, §rovs - - -] Oúsa- raori[g]yoù Kaivagos δ δεὐα Σ]egaria vos viàs άνάστησεν K]λεάgχψ - - - 'Ag]x[s]atgårov εὐνοίας Évsx]α tjs [sic aùrév] Sotas Dionysii filius sacerdos est anno 99 (p. Chr. 68.) eiusque sacerdotium haud scio an διὰ βίου durasse censendum sit, propterea quod statim post eum sacerdos anni 1 o4 recensetur (n. 5 144.). Hinc simul apparet, cur annus Vespasiani additus sit. Iam in annum 1 o4. incidit annus Iv. Vespasiani; itaque titulus inter a. p. Chr. 7o-72. positus videtur, ut annus Vespasiani 1 aut ii aut III sit. .

5146.

Cyrenis, ad duos fontes, quorum alter in aquaeductum collectus erat; ediderunt Della Cella Itin. Cyren. p. 145 sq. Pacho Itin. Marm.

[ocr errors][ocr errors][ocr errors]

5o E N o N I T T O M........

[ocr errors]
[merged small][ocr errors][merged small][ocr errors][ocr errors][merged small]
[ocr errors][ocr errors][ocr errors][merged small]

proxeni Sardiniae a. 1827. Τripoli residentis misit Κellermannus, φui accepit a Gazzera professore Τaurinensί

[ocr errors][ocr errors][merged small][merged small]
[ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][ocr errors][merged small]
« ElőzőTovább »