Mit mondanak mások - Írjon ismertetőt
Nem találtunk ismertetőket a szokott helyeken.
Más kiadások - Összes megtekintése
ae night ain dear Amang auld auld lang syne Ballochmyle banks birds Birks of Aberfeldy blast blaw blest blink blithe bloom bonnie blue Bonnie lassie bosom bower braes breast burn CALEDONIA canna cauld charms Chloris CHORUS claut cruel daddie dearest dearie dewy DUMFRIES e'en e'er fair fairest Farewell flowers frae glen green heart heaven ilka John Anderson John Barleycorn lass lo'es Lord Gregory love thee lover luve Mary Mauchline maun meikle mony morning nae mair naebody Nancy ne'er o'er owre Phillis pleasure posie roar ROB MORRIS rove sang siller sing skelpin snaw SONG sorrow sparklin stream swearin sweet sweetly syne tear There's thine Thou hast thro Tibbie tocher Tune—The wander wanton weary wee thing weel wild Willie wind winna winter ye'll yon town
125. oldal - As fair art thou, my bonnie lass, So deep in luve am I, And I will luve thee still, my dear, Till a' the seas gang dry. Till a" the seas gang dry, my dear, And the rocks melt wi
201. oldal - Yestreen, when to the trembling string The dance gaed thro' the lighted ha', To thee my fancy took its wing, I sat, but neither heard nor saw: Tho' this was fair, and that was braw, And yon the toast of a' the town, I sigh'd, and said amang them a', 'Ye are na Mary Morison.
138. oldal - Had we never lov'd sae kindly Had we never lov'd sae blindly Never met - or never parted, We had ne'er been broken-hearted!
121. oldal - Flow gently, sweet Afton ! among thy green braes, Flow gently, sweet river, the theme of my lays ! My Mary's asleep by thy murmuring stream — Flow gently, sweet Afton ! disturb not her dream ! THE SMILING SPRING.
107. oldal - John Anderson, my jo. John Anderson, my jo, John, We clamb the hill thegither; And monie a canty day, John, We've had wi' ane anither: Now we maun totter down, John, But hand in hand we'll go, And sleep thegither at the foot, John Anderson, my jo.
174. oldal - Wear hoddin-grey 2 , and a' that ; Gie fools their silks, and knaves their wine, A man's a man, for a' that. For a
125. oldal - That's sweetly play'd in tune. As fair art thou, my bonnie lass, So deep in luve am I : And I will luve thee still, my dear, Till a
171. oldal - The golden hours, on angel wings, Flew o'er me and my dearie ; For dear to me, as light and life, Was my sweet Highland Mary. Wi' mony a vow, and lock'd embrace, Our parting was fu...
138. oldal - AE fond kiss, and then we sever; Ae fareweel, alas, for ever ! Deep in heart-wrung tears I'll pledge thee, Warring sighs and groans I'll wage thee. Who shall say that fortune grieves him While the star of hope she leaves him ? Me, nae cheerfu' twinkle lights me ; Dark despair around benights me.